Vodafone se již potřetí aktivně zapojí do Týdne mobility

28. 07. 2009, Ostatní

Vodafone uzavřel partnerství s iniciativou Auto*mat, která v rámci Evropského týdne mobility od 16. – 22. září 2009 organizuje v Praze tradiční podzimní cyklojízdu a pouliční slavnost nazvanou Zažít město jinak.


Hlavní myšlenkou je zavádění principů města bezpečného pro chodce a cyklisty, podpora šetrných a zdravých způsobů dopravy a zlepšování životního prostředí, které zvláště v Praze trpí nadměrným automobilovým provozem.

Cílem každoročních Týdnů mobility, které vyhlašuje Evropská komise, je poukázat zábavnou formou (cyklojízda, pouliční divadlo, street-art apod.) na důležitost udržitelného rozvoje ve městech, přátelského k životnímu prostředí a k obyvatelům, a to zejména podporou:

  • cyklistické a pěší infrastruktury ve městech
  • městské hromadné dopravy na úkor individuální
  • veřejných prostor pro neformální setkávání a život obyvatel

„Týden mobility přesně zapadá do naší koncepce společenské odpovědnosti a aktivně se ho již několik let účastní naši zaměstnanci i zákazníci po celé ČR. Partnerstvím chceme demonstrovat veřejný závazek Vodafone snížit do roku 2020 množství vypouštěných emisí CO2 o padesát procent vůči roku 2006,“ uvedl Přemysl Fillip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR.

„V ulicích, kde je jinak hustý provoz a všude parkují auta, vyplní uvolněný prostor kavárny a restaurace, divadla nebo třeba tržiště. Obyvatelé Prahy tak budou moci zažít město jinak – bez nadměrné dopravy,“ říká mluvčí iniciativy Auto*Mat Michal Křivohlávek a dodává: „Aktivní zapojení Vodafonu do slavnosti obohatí program a zpříjemní účastníkům zážitek ve zklidněných ulicích.“

Vodafone se již potřetí aktivně zapojí do Týdne mobility. V roce 2007 nabízel zákazníkům jízdní řády v mobilu zdarma a následující rok přidal zdarma ještě jízdenky na MHD ke každému nákupu. V České republice se do Týdne mobility v roce 2008 zapojilo 90 měst, v celkovém počtu je tak ČR na pátém místě v Evropě hned po Rakousku (378 měst), Španělsku nebo Francii. Celosvětově se kampaně účastnilo přes 1800 měst ve 39 zemích včetně například Kanady, Japonska nebo Brazílie.

Nakrmte AutoMat

Podpořte nás a staňte se tak členy Klubu přátel AutoMatu!

V dalším kroku budete přesměrováni na platební bránu.

V dalším kroku budete přesměrováni na platební bránu.

V dalším kroku uvidíte údaje potřebné k založení platby v bance.

měsíčně 1000,-

Děkujeme mnohokrát za Vaší podporu, moc si ji vážíme.

Prosíme, nastavte si platbu ve své bance podle následujících údajů, abychom poznali, že jde o podporu od Vás.

  • ve prospěch účtu: 2400063333/2010
  • částka: [amount]
  • variabilní symbol: [variable_symbol]
  • vybraná frekvence plateb: [freq]
Něco se nepovedlo
Zpět do formuláře