O dvou extrémních přístupech Ropidu a TSK a také o tom, co mají společného Blanka a Metro A. Čtěte dva nové příspěvky na blogu Vráti Fillera.
Zatímco první blog si dělá legraci z extrémně odlišného přístupu ROPIDu a TSK k opatřením doprovázejícím zprovoznění metra A do Motola a tunelu Blanka, ve druhém už legrace přestává. Je totiž možné, že nás zprovoznění tunelu Blanka bude stát 7 miliard z dotace na metro A…
Aktualizace: po zasedání Výboru dopravy dne 12.2. se zdá, že ROPID bude umoudřen a do jmenování nového ředitele se změny dopravy kolem metra A minimalizují. „Zabejčenost“ většiny politiků ale zatím nedává velkou naději, že podobně rozumný přístup nastane u tunelu Blanka, který by si naopak zasloužil, aby se s jeho zprovozněním do něj dostalo maximum aut z centra.
Přijměte naši „hlavní" výzvu a zkuste do jeden měsíc do práce na vlastní pohon
7:30 - 9 Stavte se na kávu a něco na zub před Ministerstvem dopravy
7:30 - 9:00 Stavte se na kávu, kus řeči a něco na zub. Místo upřesníme
15:30 - 17:00 Smíchovská náplavka
Projeďte se společně po místech, kam si člověk sám netroufne. Trasa bude ohlášena.
Nakrmte AutoMat
Podpořte nás a staňte se tak členy Klubu přátel AutoMatu!