Koncept humanizace z roku 2009

Idea podzemních tunelů, jejichž důsledkem by bylo pouze nalákání dalších aut do přilehlých čtvrtí a zalití dalších miliard do betonu, byla postupně opouštěna. V letech 2009-2011 vznikla společná studie Útvaru rozvoje města a Technické správy komunikací – Úseku dopravního inženýrství, která jasně ukázala možnost humanizace magistrály v momentě, kdy bude zprovozněn tunel Blanka. Studie vycházela z podobného konceptu, jaký v roce 2009 navrhoval ve svých studiích (1, 2) také Auto*Mat. Městská studie by byla bývala pod dohledem tehdejšího radního pro dopravu Březiny zapadla, ale Auto*Mat ji v roce 2011 prezentoval veřejnosti a překvapeným starostům městských částí Prahy 2 a 4, čímž ji tak říkajíc „vrátil na stůl“.

Studie hodnotí stávající situaci a navrhuje zklidnění magistrály v úseku most Barikádníků až po křižovatku s Jižní spojkou v době po otevření tunelu Blanka. Navrhuje snížení kapacity magistrály na cca 70 000 automobilů denně (asi ¾ stávajícího stavu) a zmiňuje také variantu většího zklidnění (na 50 000 automobilů denně).

Studie HUMANIZACE SEVEROJIŽNÍ MAGISTRÁLY ke stažení na google drive Auto*Matu

Studie HUMANIZACE SEVEROJIŽNÍ MAGISTRÁLY – Souhrnná informace o studii (1,4MB)

Vybrané fotografie ze studie pro média (.zip, 3,5MB)

Handout s vybranými grafy a závěry ze studie (4MB)

Nakrmte AutoMat

Podpořte nás a staňte se tak členy Klubu přátel AutoMatu!

V dalším kroku budete přesměrováni na platební bránu.

V dalším kroku budete přesměrováni na platební bránu.

V dalším kroku uvidíte údaje potřebné k založení platby v bance.

měsíčně 1000,- Přidám se

Děkujeme mnohokrát za Vaší podporu, moc si ji vážíme.

Prosíme, nastavte si platbu ve své bance podle následujících údajů, abychom poznali, že jde o podporu od Vás.

  • ve prospěch účtu: 2400063333/2010
  • částka: [amount]
  • variabilní symbol: [variable_symbol]
  • vybraná frekvence plateb: [freq]
Něco se nepovedlo
Zpět do formuláře