Chcete vědět, jak na Zažít město jinak?
My víme a rádi se s vámi o to podělíme
Společně začínáme s přípravami sousedských slavností Zažít město jinak 2023. Pojďme se setkat osobně. Dozvíte se vše potřebné k pořádání akce, setkáte se a možná i spřátelíte s dalšími organizátory*kami nadšenými pro rozvoj města.
Jménem spolku AutoMat, který je hlavním koordinátorem slavností a garantem myšlenky udržitelného rozvoje a mobility, vás zveme na společné setkání, které se uskuteční ve středu 7. 6. 2023 od 18:00 v unikátních prostorách žižkovské usedlosti *Krenovka. Rádi vám zde předáme cenné zkušenosti a know-how, které jsme léta sbírali.
Setkání je primárně určené pro dobrovolné organizátory a organizátorky Zažít město jinak, kteří*ré se k pořádání slavností registrovali do 30. 4. 2023.
Setkání je organizováno a koncipováno pro cca 50 účastníků a jeho příprava je pro náš spolek časově a finančně náročná, stejně jako celé pořádání slavností Zažít město jinak. I proto jsme se s ohledem na udržitelnost konceptu Zažít město jinak rozhodli účast na setkání lehce zpoplatnit, abychom pokryli náklady.
Můžete si vybrat ze dvou variant účastnického poplatku: 300 Kč/osoba nebo 500 Kč/tým a lokalita.
Účast na skillsharingu organizátorů Zažít město jinak
Přijdete-li sám*sama, cena je 300 Kč, pokud přijdete jako tým, bude vás to stát 500 Kč (pro libovolný počet). Prosíme ale, zamyslete se i nad vyšší podporou nejen proto, že námi léta sbírané zkušenosti vás mohou opravdu posunout, ale zejména abychom mohli dál a třeba i více prosazovat v Česku myšlenku toho, že prostor patří lidem.
K dispozici bude drobné občerstvení a herní koutek pro děti. Na setkání budou k dispozici také plakáty a letáky pro zapojení místních (můžete sami doplnit název lokality, kontakt atd.).
Prosíme vás o včasnou registraci, vzhledem k omezené kapacitě prostor. Věříme, že zpoplatnění účasti na setkání přispěje k další profesionalizaci příprav setkání a poskytne vám více pohodlí.
KDY: 7. června od 18.00
KDE: *Krenovka
najdete nás na adrese Husitská 22.
Během hlavní části vám společně s týmem představíme to nejdůležitější, co vás při organizování slavností čeká, nasdílíme naše 17leté know how a podělíme se o případné fuckupy. Budete mít také prostor potkat se a pobavit s ostatními organizátory a organizátorkami.
Po 20:00 hod se přesuneme do kavárny Unijazz v přízemí usedlosti, kde bude prostor pro neformální networking.
Na setkání se v hlavní části programu formou vzájemné interakce dozvíte:
Těšíme se na vás. Sál má kapacitu cca 60 osob. Minimální počet účastníků*ic je 10.
REGISTRACE